درباره وبلاگ


به وبلاگ خود خودتون خوش اومدید...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 8722
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


همیشه عاشق
عاشق وشبگرد...




سلام دوستان !.....

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه جذاب باشید.

 

 

1402293999.jpg

 

ما در تمام طول زندگی می‌خواهیم از جمعیت جداشده و هویت خود را پیدا کنیم. برای همه ما پیش آمده است که در زندگی شخصی یا شغلی، اطرافیانمان را آزار داده و افرادی را که برای ما اهمیت دارند ناراحت کرده باشیم . این ویژگی‌های منفی چشم‌انداز آینده شما را از بین می‌برند. یک شخصیت جذاب، حاصل چند واژه کلیدی نیست بلکه ماهیت فردی است که افراد دور و بر خود را جذب می‌کند. یک شخصیت جذاب نه تنها باعث افزایش اعتمادبه‌نفس اطرافیان خود می‌شود، بلکه در کار خودش نیز کوتاهی نمی‌کند. چنین فردی به شما احترام می‌گذارد و حتی شما را دوست دارد، در بیشتر صفات بی‌عیب و نقص بوده و مراقب هیجانات افراد پیرامونش است. شخصیت شما یک انتخاب است، اگر شما تصمیم بگیرید که فرد سرگرم‌کننده جمعیت باشید، کسی که در تمام مدت فریاد می‌کشد و تمام تلاش خود را می کند که بقیه را بخنداند، در انتها به سختی خواهید توانست کسی را از خود راضی نگه‌دارید. در ادامه خصوصیات افراد جذاب را مرور می کنیم.

 

10- با هوش

1401608453.jpg

وقتی با او صحبت می‌کنید، درک او از شرایط، شما را متحیر می‌کند. هوش یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فردی است. دیدن فرد دانا، یادگرفتن از او و تعامل با او جذاب است. فرد باهوش، نتایج و پیامدهای هر وضعیت را در نظر می‌گیرد و از این رو همیشه پیش از هر کاری فکر می‌کند. به عبارت دیگر افرادی که اغلب برانگیخته می‌شوند و به راحتی از کوره در می روند، ممکن است افراد باهوشی نباشند و یا از هوش خود به خوبی استفاده نکنند.

 

9- قدرشناس

1401608448.jpg

هیچ‌کسی عیب‌جویی را دوست ندارد اما متأسفانه پیرامون ما پر از عیب‌جویانی است که ما را زیر ذره‌بین می‌گذارند تا چیزی پیدا کنند که ما را خراب کند. در چنین شرایطی، در موارد نادری که با افرادی مواجه می‌شویم که از ما قدردانی کرده و ما را تحسین می‌کنند، از دیدن آن‌ها شگفت‌زده و خوشحال می‌شویم. یک فرد قدرشناس مراقب هیجانات دیگران بوده و سعی می‌کند آن‌ها را با تأیید ویژگی‌های خوبشان خوشحال کند. این به معنی دروغ گفتن به افراد نیست بلکه تمرکز بر ویژگی‌های مثبت به جای اشاره به اشتباهات است.

 

8- مثبت اندیش

1401608444.jpg

فردی که همیشه برای خود برنامه دارد در نهایت برنده است و کسی که از شکست می‌ترسد در نهایت به شکست می‌رسد. از این رو باید نگرش مثبت داشته و انتظار نتایج شگفت‌انگیز داشته باشیم، و درعین‌حال آماده پیامدها نیز باشیم. ولی فرد منفی نگر، افکار خود را در همه جا گسترش می‌دهد ، و شنیدن حرف‌های آن‌ها ناخوشایند است و اغلب شرایط را بدتر می‌کند. از این رو فردی که در گفتار و رفتارش مثبت است برای اطرافیان خوشایند تر است. مثبت‌گرایی برای حل مسائلی که هر روز با آن مواجه می‌شویم به ما انرژی می‌دهد و بنابراین فرد مثبت نگر سعی می‌کند تا حد ممکن نگرش مثبت خود را حفظ کند.

 

7- چهره خندان

1401608440.jpg

در طول زندگی روزمره اغلب به مردان عصبانی که سر خانواده خود داد و بیداد می‌کنند، مردمی که در خیابان باهم دعوا می‌کنند ، یا بچه‌هایی که در حال گریه کردن هستند، برمی‌خوریم و این باعث می‌شود که خلقمان تنگ شود و از آن‌ها دوری کنیم. نقطه مقابل این است که چهره‌های خندان همیشه شما را به خود جذب می‌کنند و باعث بهتر شدن روز شما می‌شوند . یک چهره خندان یکی از جذاب‌ترین صفات در شخصیت‌های جذاب است. وقتی به همه کارکنانی که به دفترتان می‌آیند، لبخند بزنید مسلماً می‌توانید همکاران و دوستان خوبی برای خود فراهم کنید.

 

6- انتقاد صادقانه

1401608434.jpg

هیچ‌کس از دشمن چرب‌زبان که از پشت خنجر میزند خوشش نمی‌آید. چه چیزی بهتر از دوست رک گو است که عملکرد شما را صادقانه نقد و بررسی می‌کند. انتقاد صادقانه می‌تواند به شما کمک کند تصمیمات درستی در زندگی بگیرید که ممکن است در ابتدا سخت یا اشتباه به نظر برسد اما در نهایت متوجه خرد چنین شخصیت‌هایی می‌شوید. همه ما به انتقادهایی که باعث رشد و موفقیت ما می‌شود نیاز داریم؛ از این رو افرادی که صادق هستند همیشه بیشتر مورد اعتماد مردم هستند.

 

5- خودبینی همیشه مخرب است

1401608429.jpg

هیچ‌کسی فرد مغرور را دوست ندارد. خودبینی ،  درک شما از درست و غلط را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود در جهت چیزهای ناخوشایند حرکت کنید. مثلاً در یک بحث ناگهان متوجه می‌شوید که دیگر به موضوع مورد بحث اهمیتی نمی‌دهید و تمام تلاشتان را صرف این کرده‌اید که برنده بحث باشید. این صفت برای اطرافیان جالب نیست و از این رو باید از آن اجتناب کرد. فردی که اشتباهش را می‌پذیرد و این قدر باوقار هست که معذرت‌خواهی کند برای دیگران جذاب است.

 

4-  بی‌ریا

1401608425.jpg

هیچ‌کسی فرد متظاهری را که از پشت خنجر میزند دوست ندارد، برعکس بی‌ریایی مورد احترام همه است. همه به افراد بی‌ریا احترام گذاشته و راحت تر به او اعتماد می‌کنند. اگر در روابطتان بی‌ریا باشید، مردم به شما کمک می‌کنند و به خاطر نظری که داده‌اید، از شما حمایت می‌کنند چون می‌دانند نظرات شما صادقانه است. با این که بی‌ریایی به نظر راحت تر می‌آید، اما بی ریا بودن در همه شرایط ، می تواند دشوار باشد،  از این رو صفتی است که به سختی به دست می‌آید. انسان مطابق میل طبیعی خود کوشش می‌کند مردم را در دور و بر خود داشته باشد، حتی زمانی که آن‌ها انرژی فرد را می‌گیرند. اما برای بی‌ریا بودن باید بین دوستان و مخالفان خود به شیوه جدی تری تفاوت قائل شوید. اغلب همه ما خود را بی‌ریا میدانیم اما در طول روز رفتارهای ما پر از  ریاکاری است؛  از این رو باید نقاط ضعف خود را مد نظر داشته باشیم و بدانیم چقدر خود را در معرض آسیب قرار می‌دهیم.   

 

3- نگرانی برای دیگران

1401608420.jpg

وقتی دوستی هنگام نیاز با آغوش باز و استقبال شما رو به رو می‌شود، در واقع مجذوب شما می‌شود. همه مردم دوست ندارند که افراد را آن طوری که هستند بپذیرند و نگرانی صادقانه نسبت به ایشان نشان دهند. در این دنیای پر فریب، بسیاری از افراد هنگام نیاز از شما دوری می‌کنند و اغلب با سرزنش و اتهام از وظیفه‌شان شانه خالی می‌کنند. تنها در صد کوچکی از افراد هستند که بدون حسادت واقعاً نگران شما و موفقیت شما هستند. این افراد نه تنها احترام شما را نسبت به خود جلب می‌کنند بلکه بسیار دوست‌داشتنی می‌شوند.

 

2- خوش‌لباس

1401608416.jpg

خوش‌لباسی همیشه پوشیدن لباس‌های مارک‌دار و گران‌قیمت نیست. شما فردی را که به شیوه آراسته و موقر رفتار می‌کند و آداب معاشرت خوبی دارد از همان اولین برخورد دوست خواهید داشت و برعکس لباس و موی نامرتب باعث می‌شود در اولین برخورد از فرد خوشتان نیاید و از روی ظاهر او درباره‌اش قضاوت کنید. ما نمی‌توانیم از این حقیقت چشم بپوشیم که گاهی اوقات پاکیزگی و ظاهر خوب، باعث می‌شود که ما گاهی اوقات فریب برخی افراد را خورده و با دیدی مثبت به آن‌ها نزدیک شویم . ازاین‌رو نمی توان از تأثیر پوشیدن لباس‌های مناسب در جلب توجه دیگران چشم پوشی کرد.

 

1- شنونده خوب

1401608412.jpg

نباید برای این بحث کنیم که حرف خودمان را به کرسی بنشانیم بلکه بحث باید برای پیدا کردن راه درست انجام شود . مردم فردی را که همیشه به مسیر اشتباه خود ادامه می‌دهد و نمی‌خواهد مسیرش را مطابق واقعیت تغییر دهد، دوست ندارند. اغلب از شما خواسته می‌شود بین گروه درست و گروه اکثریت، یکی را انتخاب کنید . در چنین موقعیتی به جای عجله در تصمیم‌گیری و مجبور کردن مردم به پذیرفتن عقایدتان، باید به نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها گوش کنید. از این رو اگر یک شنونده خوب باشید، این باعث می‌شود مردم نسبت به شما پذیرا بوده و در چشم آن‌ها، شما دوستانه‌تر و جذاب‌تر جلوه خواهید کرد.



ramadan-cart-postal-1.jpg

 

ramadan-cart-postal-2.jpg

 

ramadan-cart-postal-3.jpg

 

ramadan-cart-postal-4.jpg

 

ramadan-cart-postal-5.jpg

 

ramadan-cart-postal-6.jpg

 

ramadan-cart-postal-7.jpg

 

ramadan-cart-postal-8.jpg

 

ramadan-cart-postal-9.jpg

 

ramadan-cart-postal-10.jpg

 

ramadan-cart-postal-11.jpg

 

ramadan-cart-postal-12.jpg

 

ramadan-cart-postal-13.jpg

 

ramadan-cart-postal-14.jpg

 

ramadan-cart-postal-15.jpg

 

ramadan-postal-card-1.jpg

 

ramadan-postal-card-2.jpg

 

ramadan-postal-card-3.jpg

 

ramadan-postal-card-4.jpg

 

ramadan-postal-card-5.jpg

 

ramadan-postal-card-6.jpg

 

ramadan-postal-card-7.jpg

 

ramadan-postal-card-8.jpg

 

ramadan-postal-card-9.jpg

 

ramadan-postal-card-10.jpg

ramadan-postal-card-11.jpg

ramadan-postal-card-12.jpg

ramadan-postal-card-13.jpg

ramadan-postal-card-14.jpg

ramadan-postal-card-15.jpg

ramadan-postal-card-16.jpg

ramadan-postal-card-17.jpg

ramadan-postal-card-18.jpg

ramadan-postal-card-19.jpg

ramadan-postal-card-20.jpg

ramadan-postal-card-21.jpg

ramadan-postal-card-22.jpg

ramadan-postal-card-23.jpg

 

 

خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای
تنها . . .



12

همسر شما ممکن است رازهای مالی کوچکی داشته باشد  که از شما پنهان کند و این نشانه خوبی برای ازدواج شما نیست، یکی از مسایل مهم در زندگی زناشویی شفافیت در مورد مسایل مالی است !نتایج یک تحقیق که توسط آژانس رتبه بندی اِکسپریان منتشر شده نشان داد که اعتبارات و موجودی اصلی ترین مسئله مالی است که زوجین قبل از ازدواج راجع به آن بحث نمی کنند. این تحقیق که روی بیش از هزار فرد بزرگسال آمریکایی صورت گرفت، مشخص کرد که با این وجود که تقریبا سه زوج از هر چهار زوج راجع به عادات خرج کردن خود و وام های دانشجویی شان قبل از ازدواج صحبت می کنند، فقط ۴۳% از آن ها در مورد موجودی حساب های خود حرف می زنند.هم چنین، در هر ده زوج بیش از یک زوج حتی بعد از ازدواج هم راجع به موجودی حساب هایشان صحبت نمی کنند. باب گَولَک، یک برنامه ریز مالی تایید شده در این زمینه می گوید: “معمولا کمی شک و تردید در رابطه با صحبت کردن درباره این مسئله وجود دارد و این مسئله ای بسیارشخصی هم هست”. بِکی فراست، مدیر آموزشی مصرف کننده ها در قسمت پروتِکت مای آی دیِ اِکسپریان، میگوید بعضی افراد ممکن است چیزی نگویند چون “علاقه ندارند که اعتراف به بعضی مسائل کنند”. گَولَک اعتقاد دارد که برخی افراد نیز چیزی نمی گویند چون از رفتارهای مالی گذشته خود “خجالت زده” هستند. بعضی نیز ساکت می مانند چون تا حالا پیش نیامده که راجع به این مسائل صحبت کنند (شاید پیش نیامده که وسیله ای گران را با هم بخرند) یا نمی دانند که در جریان گذاشتن یکدیگر در مورد این مسائل امری ضروری است اما مشکل اینجاست که مسئولیت پذیری مالی با شادی زوجین رابطه مستقیم دارد و هیچ روش سنجشی به اندازه موجودی حسابتان راجع به میزان مسئولیت پذیری اقتصادی شما به طرف مقابل اطلاعات نمی دهد چون آن نشان دهنده رفتارهای مالی شما در سال های گذشته است. در واقع بر اساس تحقیق انجام شده، افراد متاهل اعتقاد دارند که مسئولیت پذیری اقتصادی حتی از جذابیت ظاهری (۹۵% در مقابل ۸۶%) هم برای آن ها بیشتر اهمیت دارد. علاوه بر این ها، از هر سه زوج بیشتر از یکی از آنها می گوید شریکی که موجودی پس انداز آن ها را میداند بیشتر برایشان جذاب است. این در حالی است که درصد مشابهی از افراد گزارش دادند که شریکی که هرگز موجودی حساب آن ها را چک نکرده کمتر برای آنها جذاب است. در نتیجه، تعجبی ندارد که ۲۱% زوجین اعتقاد دارند که میزان پس انداز یکی از منابع استرس در ازدواج آن هاست.برای کمک به کم کردن فشار بر رابطه شما، متخصصین می گویند که برای زوجین ضروری است که یکدیگر را از موجودی پس اندازشان پیش از ازدواج آگاه کنند یا اگر ازدواج کرده اند فورا راجع به این مسئله صحبت کنند.فیل یاکوبسِن، مدیر شرکت مالی یونایتد کَپیتال، پیشنهاد میکند که زوج ها با یکدیگر گزارش یا لیست خرج هایشان را بررسی کنند و راجع به هر موردی (مثل پرداخت های با تاخیر) که موجودیشان را تحت تاثیر قرار داده است توضیح دهند. به نظر یاکوبسِن وقتی این کار را انجام دادند، باید به فکر برنامه ای برای بیشتر کردن حساب هایشان که کم است بکنند. این برنامه شامل چیزهایی مانند ایجاد یادآورهای اتوماتیک برای پرداخت به موقع صورت حساب ها، صاف کردن حساب های کارت های اعتباری که بیش از اندازه از آن ها استفاده شده است، مشورت کردن با یکدیگر پیش از باز کردن حساب های جدید (و سعی در اینکه در یک زمان حساب های زیادی باز نکنند) و هم چنین تماس گرفتن برای بررسی هر موردی در گزارش های مالی خود که بدون هماهنگی انجام شده است و به حسابشان آسیب می زند می باشد.فرای این ها، گَولَک می گوید زوج هایی که قصد دارند مقداری از فشار اقتصادی ازدواج خود کم کنند باید قرارهای ماهیانه مالی بگذارند. یاکوبسِن اعتقاد دارد که این کاربه این دلیل نیاز است که “مشکلات پیش بینی نشده می تواند فشار و استرس زیادی ایجاد کند” (همچنین ممکن است تاثیر بدی روی حساب های افراد بگذارد). اومی گوید بهتر است پس انداز خود را با دقت بررسی کنید و ببینید که چه قدر پول ذخیره می کنید و چه قدر خرج می کنید. اگر پول اضافی دارید هدف های مشترک اقتصادیتان (مانند تصفیه قرض هایتان، خرید خانه یا پس انداز برای تعطیلات) را در نظر داشه باشید و فکر کنید که چطور می توانید پول بیشتری در راستای آن ها ذخیره کنید؛ اگر دارید بیشتر از درآمدتان خرج میکنید، بر سر مواردی که می توانید از طریق آن ها خرج خود را کم کنید به توافق برسید!.......



شنبه 31 خرداد 1393برچسب:رازهای مالی!,,,, :: 1:19 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

برای فرم دادن باسن به دقت مقاله ی زیر رو بخونید و اقدام کنید.

 

 

درسته باسن و سینه در فرم دادن و زیبا ساختن اندام خانمها خیلی موثر هست. اما به چه قیمتی؟ اعتماد به نفس داشته باشید و وقتی تلاشتون رو کردید و به سایز دلخواه نرسیدید به تزریق ژل و دارو و آمپول و … رو نیارید.
 

اون خانوم جنیفر لوپز هم که کلی از باسن مبارکشون تعریف می کنید مادر زاد این شکلی نبوده و با جراحی اون فرمی شده. توصیه ام اینه که اونایی که می خوان جدی این مساله رو دنبال کنند حتما به باشگاه بدنسازی مراجعه کنند. در اونجا بهتر و زودتر نتیجه خواهید گرفت.

حرکت برای تقویت عضلات باسن

آیا شما از قسمت پـشت بدن خود راضی هستید؟ بیشتر مـا کـه از آن راضـی نیستیم. آنجا مـعـمـولا خـیـلی بـزرگ، کـــوچک، نرم و شل هستند. انجام تمرین های مناسب و حـرکـات ورزشـی مـربـوط بـه ایـن قـــسمت از بدن تغییرات چشـمـگیری را در ایـن نـقــطه به وجود می آورد و به شما کمـک می کـنـد تا عضلات باسن خود را به سختی سنگ در آوریـد. حـال بـه چـنـد نـمونه از این حرکات و تمرین های کششـی کـه نـقــش مــهمی را در استحکام بخشیدن به عضلات مختلف پشت شما ایفا می کنند اشاره میکنیم.

۱- اسکات
ایـن تــمرین تاثیر بسزایی برروی عضلات باسن و ران شما میگذارد.
ایـن حـــرکت را می توان به طرق مختلف انجام داد. از جمله بر روی
صندلی که تصویر آن را مشاهده می کنید. پـاهــا را به عرض باسن
خـود بـاز کـنید سپس تا آنجا که میتوانید تنه خود را به زمین نزدیک
کـنــید. توجه داشته باشید که در طول حرکت شکم تو، کمر صاف و
زانـوهـا در پشـت پنـجه هـا قرار داشته باشند. اجازه دهید تا باسن
شما به آرامی به صندلی برخورد نماید و سپس در هنگام بلند شدن عضلات باسن را تا آنجا که میتوانید فشرده و منقبض کنید.

۲- جهش
از آنـجـایی کـه در ایـن حـرکت از پـای خــود برای ایجاد تعادل و توازن
اسـتـفـاده مـی کنید تــــاثیر بسزایی را در پرورش عضلات بالای ران
می گـذاریـد. بایستید و پای خود را به صورت ایستا بر بالای یک مرز
مشـخـص قرار دهـیـــد. موقعیت پرش به خود بگیرید و پای خود را به
سمت موقعیت مورد نظر برانید. در این حالت خم شدن پای راست
بلامانع است. در این تمرین می بایست زانوی سمت راست پشت پنجه ها، شکم تو و نـیم تنه از کمر به بالا راست و مستقیم قرار داشته باشد. به آرامی
پای چپ را به عقب بیاورید تا به حالت اولیه باز گردد. این حرکت را ۸-۱۲ مرتبه تکرار کنید و پاها را عوض و حرکت را برای هر پا ۲-۳ ست تکرار کنید.

۳- کشش ران ها
در این حرکت ممکن است سوزش خفیفی را در عضلات عقب ران و باسن خود احساس کنید. به حالت دمر بر روی یک پله و یا یک سکو دراز بکشید و باسن خود را بر روی لبه پله قرار دهید. پاهای خود را صاف کنید بطوریکه پنجه ها به آرامی بر روی زمین قرار گیرند سپس باسن و عضلات پشتی ران را منقبض کرده و بفشارید. پاهای خود را به سمت بالا هدایت کنید تا با باسن شما موازی شده و هم سطح آن قرار گیرند. برای ۲-۳ ثانیه این حالت را حفظ کنید. بعد از آن پاها را پایین بیاورید تا انگشتان پا به آرامی به زمین برخورد کنند. این حرکت را برای ۲-۳ ست ۸-۱۲ انجام دهید.

۴- کشش ران به سمت خارج

هنگامیکه ران ها تحت فشار قرار می گیرند تاثیر مستقیمی بر روی عضلات باسن می گذارند. این حرکت بسیار آسان بوده و می تواند به حالت ایستاده و یا خوابیده به پهلو انجام پذیرد. بایستید و پای خود را از پهلو به سمت خارج ببرید و آن را چند سانتی متر بالاتر از سطح زمین قرار دهید. توجه داشته باشید که باسن، زانو و کف پا در یک راستا قرار بگیرند و پاها تا حد امکان کشیده شوند. این حرکت را ۸-۱۲ مرتبه برای هر یک از پاها تکرار کنید. برای وارد کردن فشار هرچه بیشتر می توانید یک قوزبند ۲۵/۰-۵/۰ کیلوگرمی را نیز به پای خود متصل کنید.
۵- بلندکردن وزنه
این حرکت برای باسن، ران و کلیه عضلات قسمت پشت بدن مفید است. بایستید و پاها را به اندازه باسن خود باز کنید، سنگینی بدن باید بر روی قسمت جلویی ران ها باشد. در این حرکت شکم تو و کمر راست می باشد. در تمام مدت انجام این تمرین میله باید نزدیک به پاهای شما قرار داشته و از خم کردن زانوها بپرهیزید. حرکت در ۲-۳ ست ۸-۱۲ تایی انجام می پذیرد.

۶- کوه پیمایی
کوه پیمایی به شما کمک میکند تا مقادیر زیادی کالری از دست دهید. بالا رفتن از سراشیبی های تند به ویژه در ارتفاعات که هوا رقیق تر است انرژی فراوانی را می طلبد. همچنین در هنگام پایین آمدن که در سرازیری قرار می گیرید کلیه عضلات باسن به طور ناخودآگاه به کار می افتند. اگر یک کوله پشتی سنگین را هم بر دوش خود بیندازید، آنگاه یک وزرش پر تحرک بی نظیر را انجام می دهید و به علاوه میتوانید از طبیعت اطراف خود نیز لذت ببرید. یک فرد ۷۰ کیلویی در یک ساعت کوه پیمایی در حدود ۳۹۰ کالری میسوزاند.

۷- دوچرخه سواری
دوچرخه سواری برای حفظ تناسب اندام های مختلف بدن شما مفید است و عضلات ران و باسن را نیز به تحرک وا میدارد. بر روی یک دوچرخه بنشینید و ۳ دقیقه با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت یا ۲ دقیقه با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت رکاب بزنید. برای از بین بردن هرچه بیشتر کالری میتوانید برای ۳۰ دقیقه به طور مداوم به رکاب زدن ادامه دهید. دوچرخه سواری را میتوانید هم با استفاده از دستگاه های موجود در باشگاه های ورزشی انجام دهید و هم با یک دوچرخه در فضای باز. رکاب زدن به تقویت عضلات باسن کمک می کند. یک شخص ۷۰ کیلویی در مدت زمانی برابر با ۴۵ دقیقه در حدود ۳۳۵ کالری می سوزاند

۸- دویدن
دویدن جزء ورزشهای قابل دسترس برای همگان است. یادگیری آن ساده است، باعث کاهش استرس می شود، سبب از دست دادن وزن اضافی می شود و شادی و نشاط را به شما هدیه می کند. به علاوه تک تک عضلات باسن شما را نیز به حرکت وا می دارد به ویژه زمانی که چندین مانع نیز بر سر راه شما قرار داشته باشد. دو سرعت گزینه ای است برای آن عده که قصد سوزاندن کالری بیشتری را دارند.

۹- کیک بوکس
کیک بوکس این روزها بازار گرمی دارد و به علاوه یک ورزش مناسب برای باسن به شمار می رود. در این ورزش لگدهای کنترل شده بر روی عضلات ران، باسن و حتی شکم شما تاثیر می گذارند. البته آمیختن مشت های پی در پی برای عضلات شکم مفیدتر خواهد بود. یک خانم ۷۰ کیلویی در مدت زمان ۴۵ دقیقه انجام حرکات کیک بوکس در حدود ۵۰۰ کالری می سوزاند.

۱۰- پیاده روی
پیاده روی ورزش ساده ای است که میتوان آنرا در هر کجا انجام داد. نیاز به آموزش ندارد و شما میتوانید آنرا در هر زمان که اراده کنید انجام دهید. می توانید از تپه ها بالا روید و مدت زمان آنرا هر روز بیش از روز قبل افزایش دهید. با این کار می توانید چربی موجود در باسن خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید. یک فرد ۷۰ کیلویی در حین ۱ ساعت پیاده روی تند حدود ۳۰۰ کالری از دست می دهد.

ورزش عضلات باسن و ران

نام علمی باسن، عضلات سرینی بزرگ می باشد. این عضلات همان عضلات گرد بالای مفصل ران است که در همه حرکات پاها شرکت دارند.

عضلات باسن از عضلات مختلفی تشکیل شده است که عضلات سرینی خوانده می شوند که قوی ترین آنها عضله سریتی بزرگ است. همین عضله است که برای ساختن یک باسن سفت و شکل گرفته باید روی آن کار کنیم.

کار کردن روی عضله باسن

تمرین کردن روی عضله باسن آنقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست. تقریباً هر زمانی که از پاهایان استفاده می کنید روی این عضله کار می شود اما برای شکل دادن به عضله باید همه آن کارها را کمی سخت تر و شدیدتر از معمول انجام دهید.

حرکات و تمرینات زیر به خوبی روی عضلات باسن کار می کنند:

· پله نوردی

· دویدن در کوه

· دوچرخه سواری

· دو سرعت

· لانگز

· اسکات

اما با انجام اسکات های ساده و معمولی نمی توانیم به عضلات باسن خود شکل بدهیم، با بالا رفتن عادی از چند پله هم همینطور. درمورد این عضله هم درست مثل همه عضلات دیگر برای رشد باید با اضافه کردن وزنه و شدت به تمرینات خود استقامت را بالا ببرید. یکی از بهترین نمونه ها حمل کردن یک ساک سنگین حیت پله نوردی به مدت نیم ساعت است. این حرکت به حدی روی عضلات باسنتان کار می کند که فردای آن حتماً پا درد خواهید داشت.

اما اینهم کمی افراطی است. بهترین و قدیمی ترین راه برای شکل دادن به عضلات باسن همان انجام تمرینات بدنسازی و کار با وزنه در باشگاه است.

ساختن یک باسن شکل گرفته و زیبا کاری کاملاً احساسی است. مدت زمان زیادی می برد و نتیجه هم خیلی کند عایدتان می شود. اما، با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار می دهیم، آب کردن چربی های اضافه باسن و شکل دادن به عضلات آن بسیار ساده خواهد بود. برای از بین بردن چربی های باسن به سرعت هرچه تمامتر باید به موارد زیر دقت کنید:

۱٫ کاهش وزن عمومی بدن

بله، احتمالاً حدس می زدید. اگر می خواهید باسنی خوش فرم و زیبا داشته باشید، باید چربی هایی که احاطه اش کرده است را از بین ببرید. این هم مثل هر ماهیچه دیگر بدن است. اگر می خواهید تفکیک و شکل آن مشخص شود باید لایه چربی روی آن را آب کنید.

اینجا نمی خواهیم به بررسی این بپردازیم که اصلاً باسن بزرگ زیباست یا کوچک. هر دو آنها زیبایی خودشان را دارند. این مقاله مربوط به خانم هایی است که می خواهند چربی باسنشان را آب کنند و ما فقط روی این تمرکز می کنیم.

نکته ای که باید مثل همیشه متذکر شویم این است که شما نمی توانید فقط چربی یک قسمت خاص از بدنتان را آب کنید. اگر می خواهید باسنی خوش فرم داشته باشید باید چربی همه بدنتان را پایین بیاورید.

برای کاهش سریع چربی به سه چیز نیاز دارید:

۱٫ رژیم غذایی

۲٫ تمرینات بدنسازی

۳٫ تمرینات ایروبیک یا هوازی

در این مقاله هر سه آنها را به اختصار بررسی می کنیم. برای کاهش وزن باید ن بیشتر از آنچه که مصرف می کنید، کالری بسوزانید. این را با بالا بردن متابولیسمتان با خوردن غذاهای مناسب و انجام صحیح تمرینات هوازی می توانید تقویت کنید.

۲٫ تمرینات شدید کاردیو (هوازی)

تا به حال یک فوتبالیست یا دونده را دیده اید که باسن زشت و چاق داشته باشد؟ مطمئناً اینطور نیست. این افراد آنقدر می دوند و حرکات مخصوص باسن انجام می دهند که دیگر چربی روی باسنشان نمی ماند. اگر شما هم می خواهید باسنتان را شکل دهید باید همان کارها را انجام دهید.

بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است. دویدن روی کوه، حرکات لانگز، اسکات با پرش و امثال آن. می بینید وقتی شیل سطح را افزایش می دهید یا ورزش هوازی می کنید که باعث می شود بیشتر از حد معمول خم شوید، از عضلات باسنتان استفاده بیشتری می شود. پس اگر می خواهید باسنتان را شکل دهید باید سخت ترین نوع تمرینات هوازی را انتخاب کنید.


3. تمرینات بدنسازی

تمرینات بدنسازی برای باسن آنقدرها هم سخت نیست اما ضروری است. تمرینات بدنسازی نه تنها به عضلات باسنتان فرم می دهد بلکه متابولیسم بدنتان را هم بالا می برد و درنتیجه کالری و چربی بیشتری می سوزانید و در طول روز کالری کمتری جذب می کنید. همه اینها برای شکل دادن به عضله مورد نظرتان عالی است.

بهترین تمرینات بدنسازی مخصوص باسن:

همانطور که گفتیم، اضافه کردن استقامت به حرکات عادی بهترین ایده ممکن است. در زیر به بهترین تمرینات بدنسازی مخصوص باسن اشاره می کنیم:

۱٫ اسکات پرشی: این حرکت آنچنان روی پایین تنه تان کار می کند که حسابی به درد و سوزش می افتد. این حرکت خیلی سریع نتیجه می دهد.

۲٫ لانگز با وزنه: اگر زانو درد دارید این حرکت را انجام ندهید، در غیر اینصورت حرکتی بسیار عالی برای شکل دادن به عضلات باسن است.

۳٫ استپ با وزنه: ابتدا با وزنه سبک شروع کرده و کم کم آنرا سنگین تر کنید.

۴٫ دویدن روی کوه: یکی از بهترین و محبوب ترین حرکات است.



شنبه 31 خرداد 1393برچسب:برای فرم دادن باسن!,,,,,, :: 1:9 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

باسلام!!!!!

مردم  چین هر ساله در طولانی‌ترین روز سال، جشنواره تابستانه “خوردن سگ” را برگزار می‌کنند. مردم شهرهای مختلف این کشور به خصوص مناطق جنوبی، هفته‌ها پیش از برگزاری این جشنواره، به خرید و ذبح سگ می‌پردازند و آنها را برای این روز آماده می‌کنند.

2354718_119

گفته می‌شود یکی از دلایل برگزاری این جشنواره، اعلام مخالفت با گروه‌های دفاع از حیوانات و فعالیت‌های آنها در جامعه است.

تصاویری که در ادامه آمده است، مردم شهر یولین را نشان می‌دهند که در حال آماده کردن لاشه‌ سگ‌ها برای فروش به مردم این شهر هستند.

طبق رسوم مردم شهر یولین، خوردن گوشت سگ در تابستان موجب میشود از بیماری‌های زمستانی درامان باشند.

به گفته برخی فعالان دفاع از حیوانات، بسیاری از این سگ‌ها از خیابان‌ها و مناطق آلوده جمع‌آوری می‌شوند و به همین دلیل سلامتی افرادی که آنها را می‌خورند، به شدت در خطر خواهد بود.



شنبه 31 خرداد 1393برچسب:خوردن گوشت سگ در چین!,,,, :: 1:1 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

سابقاً به تبعیّت از تقویم ترکان ایغوری که برای هر سال نامی نهاده بودند. در ایران نیز سالها را به نامهای مزبور می شناختند و در تقویم ها نیز ثبت می کردند و بدین ترتیب برای یک دوره دوازده ساله نام گذاری شده بود و اسامی مزبور بدین قرار بوده است:

نگاهی به تقویم سال 1393 (سال اسب)

نرم افزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و تبدیل تاریخ میلادی به شمسی تحت وب

موش گاو پلنگ خرگوش نهنگ مار اسب گوسفند میمون مرغ سگ خوک

خصوصیات متولدین سال اسب

مشاهده رنگ سال 1393

چند تصویر زیبا از اسب های دنیا

ویژگی های متولدین سال اسب

توضیحاتی درباره منشاء نام حیوان هر سال ایجا کلیک کنید

 لحظه تحویل سال در ایران

NOWRUZ 1393

 پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲

March 20th

ساعت ۲۰:۲۷:۰۷
هشت و بیست هفت دقیقه و هفت ثانیه شب

سال 93 سال چه حیوانی است-sale 1393 sal  che hivani ast-سال 93 سال چه حیوانی است؟ -نامهایی که ابونصر فراهی در کتاب نصاب الصبیان آنها را در این رباعی به نظم در آورده است - animal year - موش و بقر و پلنگ و خرگوش - زین چار چو بگذری،نهنگ آید و مار - و آنگاه به اسب وگوسفنداست شمار - حمدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار-sal asb-سال اسب-سال 1393 سال چه حیوانی است-خصوصیات متولدین سال اسب-namad sale 93-سال 1393-خصوصیات متولدین سال اسب-nemad sal 1393-طالع بینی سال اسب -سال 93 - حیوان سال 1393 - نماد حیوال سال 93-سال 93 برای متولدین-سال اسب برای متولدین سال 1393 چگونه سالی است-سال اسب چگونه سالی است؟-سال اسب چه خصوصیاتی دارد

(نگاهی به تقویم سال 93)

سال 92 سال چه حیوانی است-sale 1393 sal  che hivani ast-سال 93 سال چه حیوانی است؟ -نامهایی که ابونصر فراهی در کتاب نصاب الصبیان آنها را در این رباعی به نظم در آورده است - animal year - موش و بقر و پلنگ و خرگوش - زین چار چو بگذری،نهنگ آید و مار - و آنگاه به اسب وگوسفنداست شمار - حمدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار-sal asb-سال اسب-سال 1393 سال چه حیوانی است

نگاهی به تقویم سال 1393 (سال اسب)

و این همان نامهائی است که ابونصر فراهی در کتاب نصاب الصبیان آنها را در این رباعی به نظم در آورده است .

موش   و   بقر    و   پلنگ   و  خرگوش              زین چار چو  بگذری ، نهنگ  آید  و مار
و آنگاه به اسب وگوسفند است شمار              حمدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار

ترجمه  واژگان عربی :

بقر = گاو

حمدونه = میمون

---------------------------------------------------------------------------------------------

برای به دست آوردن نام حیوان بر سال موردنظر از یک فرمول ساده استفاده می کنند. عدد سال را منهای عدد 6 می کنند و عدد بدست آمده را بر 12 تقسیم می نمایند. باقیمانده تقسیم که اعشار آن مورد نیاز نیست و کمتر از 12 می باشد، نام حیوان را برای سال مورد نظر مشخص می کند.

برای مثال برای آنکه بدانیم در
سال 1393 چه نام حیوانی بر سال اطلاق خواهد شد، عدد 1393 را منهای 6 می کنیم و حاصل را بر 12 تقسیم می نماییم. باقیمانده این تقسیم، مطابق جدول پائین نام حیوان را مشخص می کند.

1387 =1393-6
12÷1387 (بدون اعشار) با باقیمانده 7 است.
با مراجعه به جدول در ردیف هفت، نام اسب دیده می شود. پس بنابراین سال 1393 سال اسب خواهد بود.
مثاله دیگر، می خواهیم بدانیم سال 1394 به نام چه حیوانی است؟
1388=1394-6
12÷1388 که بدون در نظر گرفتن اعشار، باقیمانده معادل 8 می باشد.
در ردیف 8 جدول، نام گوسفند و یا بز به چشم می خورد، پس بنابراین سال 1394 سال گوسفند لقب خواهد گرفت، اما ساده تر از این می توان به ترتیب زیر نماد حیوان هر سال را جستجو کرد:

 

(نگاهی به تقویم سال 93)

بچه ها سلام عید همتون مبارک ایشالا سالی سرشار از عطر فاطمی داشته باشید!..

جهت مشاهده توضیحاتی درباره منشاء نام حیوان هر سال اینجا کلیک کنید..

مشاهده رنگ سال 1393 و 2014

نام سال به ایرانی / نام سال به چینی
سال موش / موش
= 1303 - 1315 - 1327 - 1339 - 1351 - 1363 - 1375 - 1387
سال گاو / گاو
= 1304 - 1316 - 1328 - 1340 - 1352 - 1364 - 1376 - 1388
سال پلنگ / ببر
= 1305 - 1317 - 1329 - 1341 - 1353 - 1365 - 1377 - 1389
سال خرگوش / گربه
= 1306 - 1318 - 1330 - 1342 - 1354 - 1366 - 1378 - 1390
سال نهنگ / اژدها
= 1307 - 1319 - 1331 - 1343 - 1355 - 1367 - 1379 - 1391
سال مار / مار =  1308 - 1320 - 1332 - 1344 - 1356 - 1368 - 1380 - 1392
سال اسب / اسب
= 1309 - 1321 - 1333 - 1345 - 1357 - 1369 - 1381 - 1393
سال گوسفند / بز =  1310 - 1322 - 1344 - 1346 - 1358 - 1370 - 1382 - 1394
سال میمون / میمون= 1311 - 1323 - 1335 - 1347 - 1359 - 1371 - 1383 - 1395
سال مرغ / خروس
= 1312 - 1324 - 1336 - 1348 - 1360 - 1372 - 1384 - 1396
سال سگ / سگ
= 1313 - 1325 - 1337 - 1349 - 1361 - 1373 - 1385 - 1397
سال خوک / خوک
= 1314 - 1326 - 1338 - 1350 - 1362 - 1374 - 1386 - 1398 


حال آیا می دانید سال تولد شما سال چه حیوانی بوده ؟

با توجه به مطالب گفته شده از جدول بالا پیدا کنید.



سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب: سال اسب, :: 20:28 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

سلام بچه ها اینم از فال قهوه!.......


فال قهوه


فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه



جمعه 4 بهمن 1392برچسب:فال قهوه, :: 23:1 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر

 بيوگرافي ناصر صدر
اول از همه يک بيوگرافي کامل از خودتان بگوييد ؟
من "  ناصر صدر " هستم  متولد 8/1/59 در تهران و فوق دیپلم ریاضی کاربردی دارم.
 از چه زماني فعاليت هاي هنريتان را شروع کرديد ؟
از بچگی می خواندم ، از دوران مدرسه در گروه سرود
از اينکه روي به موسيقي آورديد چه هدفي داشتيد ؟
چون فکر می کنم خیلی ها هستند که حس نهفته ای در وجودشان هست که با موسیقی این حس اکتیو می شود.با انگیزه انتقال این احساس بود که کار موسیقی را شروع کردم.
 به نظر خودتان آيا توانسته ايد اين حس رو به مخاطبانتان منتقل کنيد ؟
 90 درصد آنهایی که کارهای من رو شنیدند از این حس حرف می زنند.
 اولين قطعه اي که خوانديد چه نام داشت ؟
اولین قطعه ای که مردم شنیدند " بهش بگین " بود.
چي شد که براي اين آهنگ کليپ ساختيد ؟
واسه این کار المانی تو فکرم بود که سعی کردم آن را مصورش کنم !
 اسم آن کلیپ چه بود ؟
 " پرواز عشق "
 چرا  اسم آن آهنگ رو به " بهش بگين " تغيير داديد ؟
مردم این جوری می خواستند !
 نام خانومي که در اين آهنگ دکلمه مي کند چيست ؟
نیلوفر
 ايشان همان بازيگر اصلي کليپ " پرواز عشق " هستند ؟
نه ! اسم آن خانوم " مهشید " بود .
 قطعه بعدي که از شما پخش شد ، قطعه فوق العاده زيباي " تور سفيد " بود.درباره اين قطعه توضيح مي دهيد ؟
" تور سفید " یک حس جدید و کاری در ادامه  " بهش بگین " بود. عشقی که خاطره شده بود ، حالا قرار خوشبخت بشود البته با آن کسی که فکرش رو نمی کرد !
 ترانه سرا ها و آهنگساز هاي " بهش بگين " و " تور سفيد " چه کساني بودند ؟
ترانه ها از " محمد فرحانی " و آهنگ ها هم از " شاهین خسرو آبادی "
يک قطعه اي هم با " عماد آرام "  با این مضمون « قد و بالای تو رعنا ... »  خوانديد .توضيح مي دهيد ؟
تنظیم این کار و قطعه بعدی به نام " شهر عشق " با " ارژنگ حقانی " بود. هر دوی این کارها کلیپ شدند.
یکمی بیشتر درباره کلیپ " شهر عشق " توضیح می دهید ؟
حدود 3 سال پیش یک کاره انیمیشن از شبکه های ماهواره ای پخش شد.شاید اولین رپ 6 و 8 بود. در این کار از صحنه های کارتون " شرک " استفاد شد.
خوب مي رسيم به آلبوم جديد و فوق العاده زيباي " ادعا ".همکارانتان را در اين آلبوم معرفي مي کنيد ؟
تمامی آهنگها  از " شاهین خسرو آبادی " و تمامی ترانه ها از " محمد فرحانی " می باشد. میکس در استودیو " فرزین " محمد موسوی
چقدر تهيه اين آلبوم طول کشيد ؟
یک سال
خودتان کدوم قطعه از اين آلبوم را دوست داريد ؟
قبلا وقتی از کسی می شنیدم که میگن همه ی کارهایشان را مثل بچه هایشان  دوست دارند ، فکر می کردم همه دارند شعار می دهند ! ولی الآن می فهمم که نه ! واقعا هر کدام حال و هوای خودشان را دارد.
کدوم قطعه از اين آلبوم به اصطلاح " هیت " ( Hit ) شده است ؟
مردم " دل داغون " را بیشتر دوست دارند.
کار آلبوم جديدتان را از کي شروع مي کنيد ؟
کار آلبوم جدید رو استارت زدیم.
آيا باز همين فضاي آلبوم اولتان را خواهد داشت ؟
بله حتی اشعار هم ادامه ی کار آلبوم اول است.
براي آلبوم دومتان دنبال مجوز مي رويد ؟
باید ببینم شرایط چگونه خواهد بود.
آيا در خوانندگي الگويي هم داريد ؟
الگو به آن شکلی که بخواهم مثل آن شخص بخوانم نه ! اول مصاحبه گفتم من دوست دارم احساس خودم را انتقال بدهم. پس نمی شود از کسی حس را الگو برداری کرد ! ولی از خواندن و ادای کلمات بعضی از خوانندگان خوشم می آید !
در چند ماه اخير کدام يک از آلبوم هاي جديد ايراني را بيشتر پسنديده ايد ؟
با احترام به همه ، آن کاری که به احساس من همخوانی داشته باشد را نشنیده ام !
خوانندگان ايراني و خارجي مورد علاقه شما چه کساني هستند ؟
داریوش ، معین و امید. امراه ( خواننده ترکیه )
فکر مي کنيد موسيقي پاپ داخل ايران پيشرفت داشته است يا موسيقي پاپ ايرانيان خارج از کشور ؟
موسیقی پاپ داخل پیشرفت داشته است.
از خوانندگي تان چند درصد راضي هستيد ؟
همیشه ناراضی هستم ! چون فکر می کنم بهتر از آن می توانم بخوانم.
چقدر به سليقه مخاطب اهميت مي دهيد ؟
خیلی ! تمام تلاشم این است که کارهای مورد علاقه ی آنها را اجرا کنم.
دوست داريد با ديگر خوانندگان کار مشترک انجام دهيد ؟
نه !
می توانم بپرسم چرا ؟
به خاطر همان احساسی که قبلا گفتم. کار باید با یک حس بخصوص باشد.
آیا خوانندگی شغل اصلی تان است ؟
نه ! من مدیر فروش یک شرکت هستم.
به نظر شما مشکل اصلي موسيقي پاپ داخل ايران چيست ؟
چون موسیقی پاپ بعد از انقلاب تازه در کشور شروع شده است یعنی نوپاست ، تقریبا همه چیز یا همه کس در جای خودش نیست ! و این هم به مرور درست می شود. هر چیز نویی مشکلات خاص خودش را دارد.
به عنوان آخرين سوال : بزرگترين آرزويتان چيست ؟
رضایت مخاطبین بزرگترین آرزوی من است.
و کلام آخر ؟
تشکر از شما و همه ی آنهایی که با احساس قشنگشان برای کارهای بهتر انرژی زیاد می دهند.

عكسهاي ناصر صدر

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر

عكس ناصر صدر

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر

عكس ناصر صدر

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر

عكس ناصر صدر

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر

عكس ناصر صدر

ناصر صدر,بيوگرافي ناصر صدر,عكس هاي ناصر صدر,عكسهاي جديد ناصر صدر



جمعه 4 بهمن 1392برچسب:ناصر صدر,, :: 22:35 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

رفتار زنان که مردان را اذیت می کند اما ..

 

 

 

 

رفتار زنان که مردان را اذیت می کند

 

رفتار زنان که مردان را اذیت می کند اما در واقع نعمت هستند!!دکترای رواشناسی و مشاوره می‌گوید : معمولاً مردان از 3 رفتار زنان گله‌مند هستند؛ اما نمی‌دانند که رفتارها نعمتی است از طرف خداوند که باعث منفعت و پیشرفت آنها می‌شود.

 

1-پرحرفی

 

برخی از مردان از پرحرف بودن زنان گله مند هستند. اگر مرد بداند که پرحرفی زنان بسیار مفید است و این رفتار نعمتی از جانب خداوند است که به زنان داده تا بتوانند از این طریق روابطی عاطفی با همسرشان ایجاد کنند. اگر زنان مانند مردان کم حرف باشند، همه دنیا و عالم منزوی می‌شوند و رابطه صمیمی و خوبی وجود ندارد. پرحرفی زنان باعث می‌شود که فرزند آنها تکلم یاد بگیرد. از زمانیکه مادر باردار است تا زمانیکه به دنیا می‌آید با فرزندش حرف می‌زند و در رفتار و تکلم فرزند تاثیر بسزایی دارد.

 

2-خرید کردن و حس تنوع طلبی

 

برخی از مردان زنان را به خریدن اشیاء تزیینی و متنوع و هزینه کردن بی مورد متهم می‌کنند؛ اما نمی‌دانند که اگر این خصوصیات در زنان وجود نداشت، تنوع غذا، جذابیت‌های محیطی که خود یک نعمت محسوب می‌شود، نبود و مردان از آن بی‌بهره بودند.

 

اگر زندگی فقط براساس ذائقه مردان بود، همه افراد مانند انسانهای اولیه در غار زندگی می‌کردند. این رفتار زنان باعث می‌شود تا تنوع در دنیای پیرامون مردان ایجاد شود و از آن لذت ببرند. زمانی‌که مرد توجه‌ای به این زیبایی‌ها و تنوع نکند، به نظرش افراط می‌آید وهمیشه از این بابت شاکی است که زن هزینه بی‌مورد می‌کند و با این کار همسرش مخالف است. زنان باید سلیقه مردان را هم در این مورد به کار گیرند تا احساس نارضایتی نکنند.

 

3- چشم هم چشمی

 

چشم و هم چشمی زنان یکی دیگر از رفتارهایی است که موجب آزار مردان می‌شود؛ اما مردان باید بدانند که اگر این خصوصیات نباشد البته نه در حد افراط، رقابت ایجاد نمی‌شود و هیچ انگیزه و پیشرفتی در زندگی آنها صورت نمی گیرد.



سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...
 
علل گرایش افراد به مواد اعتیادآور موارد متعددی است كه می‌توان آن‌ها را در چهار بخش عمده و اساسی تقسیم بندی كرد. هر یك از این عوامل می‌تواند به تنهایی نقش بسیار زیادی در میزان گرایش افراد به سوء مصرف مواد اعتیاد آور در بین اقشار مختلف جامعه داشته باشد، البته ممكن است عوامل دیگری همچون عوامل فرهنگی نیز در این مسئله دخیل باشند.

عوامل جغرافیایی، اجتماعی، خانوادگی و فردی چهار عامل اصلی گرایش به مواد اعتیاد آوراست.

در عامل جغرافیایی، همواره قرار گرفتن ایران در مجاورت بزرگ‌ترین كانون تولید مواد مخدر جهان به عنوان یكی از مهم‌ترین تهدیدها در حوزه امنیت ملی مطرح بوده است و جنگ، مهاجرت، آوارگی و بی‌خانمانی‌های حاصل از جنگ‌های داخلی كشورهای همسایه به خصوص افغانستان، نیز این عوامل را تشدید كرده است.

بر اساس این گزارش قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر و گسترش بستر و دامنه جغرافیایی مصرف مواد مخدر در كشور، ره آورد این همجواری است. از طرفی سیاست‌ قدرت‌های استكباری نیز در شیوع و ترویج سوء مصرف مواد اعتیادآور در كنار نبود برخورد جدی با تولید مواد مخدر در منطقه و حمایت از افزایش تولید چند برابری این مواد در كانونهای تولید، مزید بر سایر علت‌ها، میزان و حجم این تهدیدها را چند برابر كرده و باعث تحمیل هزینه‌های هنگفتی به كشور در مقابل برخورد با این پدیده شوم شده است.

مهاجرت از روستا به شهر از عوامل "اجتماعی" اعتیاد است
از مهمترین عوامل اجتماعی كه در اعتیاد نقش دارد، می‌توان به مهاجرت از روستا به شهر و قرار گرفتن در محیطی جدید به خصوص نقاط آلوده شهرها اشاره كرد، چرا كه این مسئله منجر به دسترسی آسان افراد به مواد مخدر می‌شود.
سایر معضل‌های "اقتصادی" اعم از فقر و بیكاری در كنار كم‌توجهی به نیازهای جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان و نداشتن برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت آنها از سوی دستگاه‌های متولی و خانواده‌‌ها، بخشی از عوامل اجتماعی و فرهنگی گرایش افراد به خصوص جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر است.

عوامل "خانوادگی" بعد از علت‌های فردی بیشترین علت در گرایش افراد به اعتیاد است
عوامل خانوادگی بعد از علت‌های فردی بیشترین علت در گرایش افراد به اعتیاد است. خانواده به عنوان اولین محیطی كه فرد در آن به هویت خود پی می‌برد و نقش‌های متفاوتی را در آن كسب می‌كند، بیشترین سهم در گرایش افراد به اعتیاد را به خود اختصاص می‌هد.
بر این اساس، مهمترین نمونه‌های خانوادگی موثر در گرایش فرد به اعتیاد را می‌توان خانواده از هم گسیخته جشتجو كرد، چرا كه اگر خانواده انسجام كافی نداشته باشد و جایگاه افراد متناسب با شخصیت و وظایف‌شان نباشد، اغلب، آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیكر خانواده وارد می‌آید كه اعتیاد یكی از ثمرات آن است.
گفتنی است، مهم‌ترین عوامل از هم گسیختگی خانواده‌ها، غیبت طولانی پدر و مادر،‌ مرگ یكی از اعضای خانواده، متاركه پدر و مادر، مشاجره و دعواهای خانوادگی، خانواده سخت‌گیر، از دیگر علت‌های خانوادگی گرایش فرد به اعتیاد، سخت‌گیری بیش از حد در خانواده‌ها و بروز رفتارهای وسواسی در جنبه‌های مختلف زندگی از سوی والدین است.
داشتن تضادهای فكری میان پدر و مادر و فرزندان،‌ عدم توجه والدین به خواسته‌های منطقی و صحیح فرزندان، تحقیر فرزندان، پرخاشگری و تندخویی بی‌مورد والدین نسبت به فرزندان نیز به اعتیاد جوانان ختم می‌شود.

سهل‌گیری یا آسان‌گیری بیش از حد در خانواده‌ها نیز یكی از دیگر عوامل خانوادگی اعتیاد به شمار می‌آید كه سبب گرایش فرد به سوء مصرف مواد مخدر می‌شود.
از مهمترین عواملی كه باعث آسان‌گیری خانواده‌ها نسبت به فرزندان می‌شود، مشغله پدر یا مادر یا یكی از آن دو،‌ وجود ضعف‌های شخصیتی در والدین، عدم نظارت والدین بر دوستان و معاشرین فرزندان، نداشتن آگاهی والدین از رفتارهای پرخطر و منجر به اعتیاد است.

ناتوانی در "نه" گفتن به سایر افراد و شكست‌های روحی و عاطفی از عوامل فردی اعتیاد است

در بین عوامل گرایش فرد به مواد اعتیاد آور، علت‌های فردی یكی دیگر از عوامل موثر در گرایش فرد به سمت اعتیاد است. از مهمترین این عوامل می‌توان به شكست‌های روحی و عاطفی، انواع اختلال‌های شخصیتی و بیماری‌های روانی، ناتوانی در نه گفتن به سایر افراد، غرور كاذب یا خود كم بینی و لج بازی، كنجكاوی و كسب لذت‌های غیر معقول، مطرود بودن شخصیت معتاد اشاره كرد. 


جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

 

 

 

 

 

 

خط فرق یعنی این

 

 

Exis-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%84%20%D9%87%D 

 

 

  

 

 

 

 

این داستان واقعیست حتما بخونید جالبه ツ
زن و شوهر جوانی پس سالها ازدواج بچه دار نمیشدن برای اینکه از تنهایی در بیان یه توله روتوایلر میخرن و اونو مثل پسر خودشون بزرگ میکنن...این روت بزرگ میشه چندین بار جون این زن و شوهر رو نجات میده حتی از دست راهزنا....اما پس از گذشت 7 سال این خانم و اقای جوان صاحب نوزادی میشن که باعث میشه به روتوایلر دیگه کمتر توجه کنن....سگ حسودی میکنه اما کار بدی انجام نمیده...
تا اینکه یروز اقا و خانوم نوزادشون رو که خواب بود روی گهواره تنها میذارن و برای درست کردن کباب به تراس خونه میرن
اما وقتی بر میگردن به داخل خونه تا برای بردن فرزندشون به مهد کودک اماده بشن میبینن روتوایلر با دهن خونی تو راهروی خونه ایستاده مرد عصبانی میشه و بدونه اینکه فکری کنه اسلحشو بر میداره و سگش رو در جا میکشه...و خیلی سریع میرن به اتاق نوزاد میبینن روتوایلر یه مار بزرگ رو کشته و سر مار رو کنده تا به بچه اسیبی نزنه....همون لحظه مرد فریاد میزنه که من سگ وفادارم رو کشتمممممم... 


 

 

 

7dde2a69c2adbea11274c9beeb68e3ee-425 

خیلی خون ها ریخته شد تا من و تو توی آرامش باشیم @};-



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:باحال, :: 12:24 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

بچه ها سلام امیدوارم عزاداریتون قبول باشه!!!!

 



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:محرم, :: 12:15 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

سلام بچه ها پاییز رنگی اومد منکه خیلی دوسش دارم شما چطور خاستید نظر بدید!!!!!!

 
 


سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:پاییز, :: 23:3 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

خداحافظ تابستان!!!!!!
یادت باشد روزهای گرمت به سردی گذشت…!

البته فقط برای اینایی هست که درد تنهایی را تجربه کردن!!!!


سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:تابستان, :: 22:54 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

سلام بچه های باصفا اینم از یه سری از نرم افزارهای باحال گذاشتم برای دانلود یه سری دیگه هم هست توی ادامه مطالب!!!!!

toplist دانلود تقویم سال 1392
تقویم سال 1392 برای کامپیوتر و موبایل
toplist دانلود IDM
نرم افزار مدیریت دانلود
toplist دانلود ویندوز 8 و 7 و XP
ویندوز سون , ویندوز 8,ویندوز سرور
   
toplist محصولات CyberLink


ادامه مطلب ...


سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:دانلود نرم افزار ,نرم افزار,دانلود منیجر,, :: 22:40 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

راهکارهای بسیاری برای از بین بردن این مشکل تا به حال ارائه شده است که هر کدام به ورزش یا کم خوردن ختم می شود اما در کنار ورزش و تحرکات بدنی باید از مواد غذایی درست استفاده کرد. این مواد دقیقا همان چیزهایی هستند که باعث کاهش وزن شده و عمل چربی سوزی را افزایش می دهند.

** ماهی

بار دیگر یک مطلب در مورد خوارکی ها آورده ایم و البته نمی توان نام ماهی را وارد این مقاله نکرد. یکی از بهترین چربی سوزهایی که باید برای سلامت بدن خود از آن استفاده کنید ماهی است. این خوراکی خوشمزه و پرقوت باعث می شود تا ملاتونین در بدن شما بیشتر ترشح شود. هورمون ملاتونین برای افزایش سوخت و ساز در هنگام خواب ترشح میشود از این رو با خوردن ماهی باید منتظر چربی سوزی آن هم در خواب باشید. در کنار این هورمون امگا3 نیز وجود دارد که خود یک عامل تنظیم کننده چربی های بدن است.

** آجیل

هرکسی که درمورد آجیل حرف های بدی میزند مطمئنا خواص و فواید آن را درک نکرده است. اگر دوست دارید بدنی سالم و شکمی تخت و 6 تکه داشته باشید پس سریعا مصرف آجیل را شروع کنید. البته در مورد مصرف آجیل باید ذکر کنیم که این آجیل نباید شور باشد و زیاده روی در آن نیز اصلا خوب نیست. آجیل می تواند نامنظمی های بدن را از بین برده و اشتها را کاهش می دهد. آجیل ها همچنین باعث افزایش متابولیسم شده و سوخت و ساز بدن را بالا می برد. دلیل اصلی خواص این خوراکی وجود منیزیم فراوان است.

** شیر

شاید هنوز رابطه میان کلسیم و چاقی کمی سنگین باشد اما دانشمندان به نتایجی دست پیدا کرده اند که نشان می دهد شیر می تواند در زیبا کردن اندام تاثیر به سزایی داشته باشد. در یکی از تحقیقاتی که سال 2010 در دانشگاه آلاباما انجام شد دانشمندان به این نتیجه رسیدند که چربی به طرز چشمگیری در بدن افرادی که روزانه 100 میلیگرم کاهش می یابد. این میزان بدین معنی است که شما باید روزانه حداقل یک دوم کاسه ماست مصرف کنید. همچنین خوردن سه لیوان شیر نیز می تواند این میزان کلسیم را در بدن شما با کمی اختلاف تامین کند. استفاده از کلسیم را فراموش نکنید تا چربی ها دیگر سراغ شما نیایند.

** گیلاس (به هر نوعی)

گیلاس و آلبالو یکی از بزرگترین منابع ملاتونین هستند که در بالا توضیح دادیم وظیفه چربی سوزی در خواب را بر عهده دارد. این میوه خوشمزه را به هر نوعی که مصرف کنید باعث کاهش وزن در خواب خواهد شد اما بهتر است در فصل درست از انواع تازه آن استفاده کنید. گیلاس ها می توانند به صورت لواشک، آلبالو خشکه یا ... در بازار وجود داشته باشند اگر از سلامت این محصولات اطمینان دارید حتما تهیه و مصرف کنید. اگر گیلاس را دوست ندارید می توانید از آب میوه آن استفاده کنید.



دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:خواندنی , باشگاه , ذوب کردن , چربی , خوراکی, :: 23:20 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...
 
 

پیش از  اینکه این نوشته رو بخونید این رو بدونید که برای دستیابی به فرشته ی رؤیاهاتون نمی شه دست روی دست بگذارید و فقط منتظر عملکرد بختتون باشید! دانش، خویشتن داری، سیاست، کیاست و هنرمندی شما دست در دست هم به رسیدن شما به موفقیت کمک می کنه به شرط اینکه خودتون رو باور داشته باشید و بدونید انسان کامل و ایده آل، همیشه خواستنی ست، البته به این شرط که خودش بخواد که جذاب به نظر بیاد اونهم در برابر افراد خاصی ..نه همه!! وگرنه باید همه ی وقتش رو صرف بدست آوردن دل همه کنه و در آخر چندان بهره ای هم نمی بره. پس در قدم اول بدونید که چه کسی رو و برا چی دوست دارید و از این دوست داشتن چه هدفی رو دنبال می کنید؟ آیا می خواهید باهاش یک زندگی رو تا آخر داشته باشید؛ یا اینکه یک رو کم کنی بچه گانه ست؟ یا هوسی زودگذر... تمامی این سرمایه گذاری های مادی و معنوی، در صورتی با ارزش هستند که در پی دستیابی به اهدافی متعالی باشند.

پیروز باشید و سرفراز

مردانی که هیچ زنی نمی‌تواند در برابر آنها مقاومت کند:

آیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سایرین موفق تر هستـند؟

گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد.

حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از  مردها علاقمند هستند و طبیعتا به ـسـمت کسانی کشیده می شوند که آن ویژگی ها را دارا باشند.  

در این قسمت 7 مورد از این ویژگی های "ایده آلیستی"را به همراه توضیح اینکه چرا خانم ها عاشق این خصوصیات هستند را برای شما ذکر می کنیم. البته نباید خود را به یکباره تغییر دهید و و شخصیت خود را به طور کامل عوض کنید. شاید برخی از این صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشید که خانم ها به سادگی متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

از بین تمام ویژگی ها چند موردی را که بیشتر با شما سازگاری دارد، انتخاب کنید و سعی کنید هر یک از آنها را در وجود خود پرورش دهید. شاید در حال حاضر هم بعضی از آنها در وجود شما یافت شود اما با نگاه کوتاهی که به این مقاله می اندازید متوجه خواهید شد که خانم ها به دنبال چه چیزی در شما هستند، این امر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

1-  مرد رمانتیک

ـــــــــــــــــــــــــ
آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد؛

 دائما برای او گل و شکلات بخرد؛

 بر سر میز شام شمع روشن کند؛

 برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد؛

 به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

Ø     چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل، خانم نیز برای قدردانی، گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد.


2- مرد با اعتماد به نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد،

 مردم او را به عنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمی شوند)

 به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی کنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.

Ø     چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

 


3- مرد هنرمند

ـــــــــــــــــــــــ
یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد.

Ø     چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در می آمیزند.

 

4- مرد خارجی

ـــــــــــــــــــــــــ
این مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند اما با وجود همه این حرف ها باز هم به دل می نشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی می گیرد می توانید به خود اختصاص دهید.

Ø     چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمیتوانم در این مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي زيبا است که خانم ها را جذب می کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایی این مرد ها را انتخاب می کنند که در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه های دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ است.

 

 

 

5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهای شر هم گفته می شود)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه می دهند که باد آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد که معمولا هم به مکان های جالب و سرگرم کننده ای کشیده می شوند. او موتورسواری می کند، از کار خود می زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است.

Ø     چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد می شود و آرزو می کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه می کند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند می داند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

6- مرد زیرک/بامزه

ـــــــــــــــــــــــــــــ
صحبت های این مرد انسان را به وجد می آورد او تنها مردی است که به حرف های شما نیز گوش می دهد. این مرد باعث می شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده می کند. این مرد می تواند ساعت های متمادی با خانم گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند.

Ø     چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهای شما شروع به ريزش می کنند و عضلات محکم بدنتان نرم می شوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع به دام شما اسیر می شود.

 

 

7- مرد با ملاحظه

ـــــــــــــــــــــــــــ
او مردی است که در ماشین را باز می کند،

 صندلی را برای او بیرون می کشد،

 پول شام را حساب می کند،

 مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد

 و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند،

هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند،

 برای احساسات او ارزش قائل است

 و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

Ø     چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: غافلگير شدید؟ احتمالا فکر نمی کردید که یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد. زمانیکه زن ها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمی دهند و بسیار بی توجه هستند را ملاقات می کنند، مجددا اولویت های خود را از نو می چینند. البته خانم ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه می شوند که مردی را باید انتخاب کنند که با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

نکته قابل توجه

ــــــــــــــــــــــــ
در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم ها این امر خیلی سریع آشکار می شود.

رمز موفقیت شما در این است که دلیل علاقه خانم ها به هر یک از ویژگی های بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی می کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

حالا متوجه شدید که ارزش وقت گذاشتن را داشت!



جمعه 22 شهريور 1392برچسب:علایق زنان, :: 17:57 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

 

 

سلطان محمد امین فیاض متولدسال 19/6/1366 صادره از تهران ملقب به سلطان صدای دلنشین ایران هستند که اولین بار خوانندگی رو با ترک بسیار زیبای بی احساس شروع کردند.ایشان بعد از ان ترک با یکی از بهترین تنظیم کنندهای ایران به نام ارمین نصرتی اشنا شدند که حال و هوای تازه ای به موسیقی ایران دادند به عنوان اولین کار با ارمین نصرتی اهنگ برو مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و همچنین بعدها با مصطفی فتاحی اشنا شدند و چند کار هم با ایشان روانه بازار کردند.از سلطان تا به حال چهار البوم به نامهای امیدوارم.بی احساس.زندگی تلخه و اخرین البوم ایشان که به عنوان یکی از بهترین البومهای سال1390 روانه بازار شد البوم جنگ منوزمونه می باشد که واقعا زیبایی بی حدواندازه ای داشت.اگر بخواهیم قشنگترین اهنگهای سلطان را به شما معرفی کنیم خیلی سخته چون سلطان تنها خواننده ای هست که اهنگ بد نداردولی اهنگهای کاسه خون خاطره ها و جنگ منو زمونه و زندگی تلخه و دل برزده و دلم گرفته وگره و...و...به مردم توصیه می شود.بغص صدای ایشان هر کس رو به گریه میندازه چون کلا تو اهنگاش غم از گلوش می بارد . امین همیشه اهنگاش بهترین بوده و همیشه از خواننده های برتر ایرانه . از اهنگای معروفش میشه گف امیدوارم . برو . ماهیگیر . دل پرزده . یکی بود یکی نبود . وتو البوم جنگ منو زمونه اهنگ کاسه خون . امین فیاض تو ایران 3 خواننده برتر هستش . امپراطور صدای ایران امین فیاض



یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:امین فیاض, :: 13:55 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

اغلب ما خمیردندان ها را تنها به عنوان پاک کننده دندان ها می شناسیم؛ اما این تنها کاربرد آنها نیست. خمیردندان ها برای بسیاری از اشیا نقش یک پاک کننده یا جلا دهنده قوی را بازی می کنند. البته اینجا صحبت از خمیردندان هایی نیست که به شکل ژل هستند؛ بلکه صحبت در خصوص نوع سفید رنگ آن است.

 

بد نیست بدانید که برای هر کدام از کاربردهای زیر که از مسواک برای تمیز کردن چیزی صحبت شده است، بهتر است مسواکی را جداگانه در نظر بگیرید. البته می توانید مسواک های مستعملی که دیگر استفاده نمی کنید را به کار ببرید. در ادامه نکته هایی در خصوص استفاده از خمیردندان را مطالعه کنید.

دست های خود را خوشبو کنید
باقی ماندن رایحه نامطبوعی که به واسطه خرد کردن سیر یا پیاز، تمیز کردن ماهی و … بر روی دست ها، برای بسیاری از ما ناخوشایند است. راه حل فوری، شستشوی دست ها با خمیردندان است.

جواهرات را جلا دهید
تنها با استفاده از یک مسواک نرم، یک پارچه لطیف و مقداری خمیردندان می توانید جواهرات خود را جان و جلایی تازه دهید. کافی ست بخش های فلزی جواهرها را با استفاده از مسواک و خمیردندان شستشو داده و سپس با استفاده از یک پارچه نرم، پاک کرده و صیقل دهید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که نباید به منظور حل کردن خمیردندان، جواهر را داخل آب بگذارید. همچنین مراقب مروارید ها باشید. خمیردندان می تواند به سطح خارجی مروارید صدمه وارد کند.

نقاشی های روی دیوار را پاک کنید
خمیردندان برای پاک کردن نقاشی های روی دیوارهای رنگ شده نیز کاربرد دارد. برای پاک سازی خطوط رنگی از دیوار، اندکی خمیردندان بر روی یک اسفنج مرطوب ریخته و دیوار را به آرامی با آن پاک کنید.

از خاصیت ضد بخار خمیردندان استفاده کنید
استفاده از خمیردندان برای جلوگیری از بخار گرفتن شیشه عینک ایده آل است. مقداری خمیردندان را به آرامی داخل شیشه (عینک شنا، ماسک غواصی، شیشه کلاه یا عینک موتور سیکلت و …) بمالید و سپس آن را به حدی که آثار سفید رنگ خمیردندان محو شوند، شستشو دهید.

خمیردندان را برای پاکسازی جای جوش ها بکار ببرید
برای رفع اثر جوش های صورت، قبل از خواب، روی جوش ها را به آرامی با خمیردندان بپوشانید و صبح هنگام، صورت تان را بشوئید. از این تکنیک می توانید برای پاکسازی اثر گزش حشرات نیز استفاده کنید.

ناخن ها را برق بیاندازید
خمیردندان برای بهداشت و البته درخشش ناخن ها نیز کاربرد دارد. تنها یک مسواک نرم و مقداری خمیردندان نیاز است تا از ناخن های خود، نمونه هایی قوی، سالم و براق بسازید.

بطری شیر بچه را بشوئید
برای شستشوی بطری شیر بچه ها، می توانید علاوه بر تمیز کننده های معمولی از خمیردندان نیز استفاده کنید تا آن را از بوی شیری که از قبل در آن باقی مانده به طور کامل پاکیزه نمایید. توجه داشته باشید که دقت در شستشوی بطری و پاکسازی کامل آن از اثرات خمیردندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اثرات کف صابون را پاک کنید
شیشه حمام را با یک اسفنج نم دار و مقداری خمیردندان، تمیز کنید. در صورتی که اثر کف ها پاک نمی شود، پس از مالیدن مقداری خمیردندان، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را تمیز نمایید.

شیر دستشویی را برق بیاندازید
با استفاده از مقداری خمیردندان و یک اسفنج یا اسکاچ، به راحتی می توانید لکه های آب و کف را که بر روی شیر دستشویی باقی مانده و پاک نمی شوند را بزدایید.

لکه های آب و نوشابه را پاک کنید
اگر شما هم نسبت به باقی ماندن لکه های نوشیدنی بر روی زمین یا میز چوبی و … حساسیت دارید، کافیست از مقداری خمیردندان به همراه یک پارچه نرم برای محو کردن شان کمک بگیرید.



شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...

آن موجود وهم آلود که گاهی پا در زندگی ما می گذارد و موجب ترس و وحشت مان می شود، کیست و از کجا آمده است؛ از دنیایی واقعی یا از دنیایی ساخته و پرداخته تخیل ما؟

دنیا از نظر بیشتر ما تلفیقی از آدم های دیدنی و موجودات ندیدنی است که البته دیدنی هایش ترس ندارند، ولی ندیدنی هایش زهره می ترکانند.

آنهایی که ما مردم را می ترسانند موجوداتی محوند که به گمان ما شرورند و قصد آزار دارند؛ چیزی شبیه سایه که مدام دنبال بعضی از ما راه می افتند و در زندگی مان سرک می کشند، ولی دیده نمی شوند. همین دیده نشدن هم دلیل خوبی برای شاخ و برگ دادن به ماهیت آنهاست بویژه این که عده ای می گویند این موجودات را در مکان هایی خاص دیده و گاهی هم حضورشان را احساس کرده اند.
عده ای می گویند جن، عده ای هم می گویند آل و بختک و غول بیابانی که همه در ترسناک بودن و آزاررساندن به آدم ها مشترکند، اما مشخص نیست آن موجود وهم آلود که گاهی پا در زندگی ما می گذارد و موجب ترس و وحشت مان می شود، کیست و از کجا آمده است؛ از دنیایی واقعی یا از دنیایی ساخته و پرداخته تخیل ما؟

بقیه در ادامه مطالب....



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:جن ,اعتقاد به جن, :: 1:6 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...